مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:202023-12-22سياسي

ریشه همه جنایات تاریخ بشر نگاه و جهان بینی غلط است


امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ریشه همه جنایات تاریخ بشر نگاه و جهان بینی غلط بوده است گفت: این نگاه و جهان بینی غربی، تمایلات، خلق و خو و رفتارهای غلط ایجاد می کند که نتیجه آن فسق و فجور و ظلم و ستم است.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ریشه همه جنایات تاریخ بشر نگاه و جهان بینی غلط بوده است گفت: این نگاه و جهان بینی غربی، تمایلات، خلق و خو و رفتارهای غلط ایجاد می کند که نتیجه آن فسق و فجور و ظلم و ستم است.

حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های نماز جمعه بیرجند که امروز جمعه 1 دی در مسجد جامع مصلی المهدی (عج) اقامه شد اظهار کرد: امروز 2 جبهه در فلسطین در برابر هم قرار گرفته اند، یک طرف جبهه استکبار و طرف دیگر جبهه اسلام و مقاومت قرار دارد.

وی افزود: لکه ننگی برای جامعه بشری است، افرادی که مدعی حقوق بشر هستند، اینگونه نسل کشی می کنند و در جنایات فلسطین معلوم شده که سازمان های بین المللی هم ابزار دست برخی قدرت ها هستند.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه دنیا فریاد می زند که جنایت در فلسطین بس است و آتش بس برقرار شود اما در برابر همه دنیا فردی دست خود را بلند می کند و همه دنیا را به سخره می گیرد و قطعنامه را وتو می کند که اوج تمدن غرب را نشان می دهد، گفت: از طرف دیگر مردمی صبور، شجاع، مقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه همه جنایات تاریخ بشر نگاه و جهان بینی غلط است

ریشه همه جنایات تاریخ بشر نگاه و جهان بینی غلط است