مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:102023-12-25بين الملل

بازیگر معروف تحت پیگرد سرویس مخفی آمریکا


«جان اشنایدر» بازیگر آمریکایی که خواستار به دار آویختن جو بایدن رییس جمهور این کشور در انظار عمومی شده بود، حالا از سوی سرویس مخفی ایالات متحده مورد تحقیق قرار می گیرد.

- جان اشنایدر بازیگر آمریکایی که خواستار به دار آویختن جو بایدن رییس جمهور این کشور در انظار عمومی شده بود، حالا از سوی سرویس مخفی ایالات متحده مورد تحقیق قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ددلاین، سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا که مسئول حفاظت از رییس جمهور و سایر مقامات بلندپایه دولت و خانواده های نزدیک آنها را بر عهده دارد، تحقیقاتی را در مورد اظهارات جنجال برانگیر جان اشنایدر بازیگر سرشناس و 63 ساله آغاز کرده است که به صورت آنلاین رییس جمهور آمریکا و پسرش هانتر بایدن را تهدید کرده بود.

این بازیگر در مطلبی که در صفحه شبکه اجتماعی خود منتشر کرد، خواستار اعدام رییس جمهور آمریکا شد و او را به خیانت و فرزندانش هانتر بایدن را به جنایت متهم کرد.

اشنایدر در واکنش به خبر آغاز تحقیقات سرویس مخفی آمریکا در واکنش به اظهاراتش گفت: این آخرین نظر من در این مورد است.

علی رغم اینکه تیترهای رسانه ها خلاف این را ادعا می کنند، من در پست خود مطلقاً مانند بسیاری از سلبریتی های دیگر در گذشته خواستار اقدام خشونت آمیز یا تهدید رییس جمهور ایالات متحده نشدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر معروف تحت پیگرد سرویس مخفی آمریکا

بازیگر معروف تحت پیگرد سرویس مخفی آمریکا