مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:102023-12-28سياسي

امروز شاهد شکوفا شدن اندیشه حاج قاسم در جهان هستیم


امروز که شاهد شکوفا شدن اندیشه حاج قاسم در دنیا هستیم، دشمن فهمید چه غلطی کرده و امروز حاج قاسم عزیز در مدرسه ها و کلاس های درس و نماد بصیرت و غیرت، - ایسنا/کرمان وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز که شاهد شکوفا شدن اندیشه حاج قاسم در دنیا هستیم، دشمن فهمید چه غلطی کرده و امروز حاج قاسم عزیز در مدرسه ها و کلاس های درس و نماد بصیرت و غیرت، یقین به باورهای دینی، عبودیت و بندگی خداوند است.

رضامراد صحرایی امروز هفتم دی ماه در اجتماع دانش آموزی فرزندان حاج قاسم در کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره 1020 شهید دانش آموز و شهدای معلم اظهار کرد: سردارحاج قاسم سلیمانی در فرهنگ ما نماد ولی الله و اهل معنویت و اخلاص بود و نشان داد چیزی که دنیا را تغییر می دهد اخلاص و معنویت است.

وی افزود: حاج قاسم نماد انقلابی بودن و انقلابی زندگی کردن بود و نشان داد برای انقلابی بودن لازم نیست به حزب و جناحی آنچنان وابسته باشی که انقلاب را نبیینی.

صحرایی با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد شجاعت و تدبیر بود و این خصوصیات در هر که باشد تغییر ایجاد می کند، گفت: حاج قاسم نماد مجاهدت، فداکاری، درایت، سادگی و سرباز ولایت بود.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: ما در کشوری زندگی می کنیم که قهرمانان آن واقعی هستند و فقط در اسطوره ها نیستند، بلکه در بین ما زندگی می کنند؛ کدام قهرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز شاهد شکوفا شدن اندیشه حاج قاسم در جهان هستیم

امروز شاهد شکوفا شدن اندیشه حاج قاسم در جهان هستیم