مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 19:452024-01-20سياسي

از اعیاد رجب و شعبان برای پاسداشت جشن انقلاب بهره بگیریم


استاندار گیلان، با بیان اینکه جشن انقلاب در سال جاری باید باشکوه و به یادماندنی برگزار شود، گفت: از فرصت همزمانی اعیاد رجب و شعبان برای پاسداشت این ایام بهره برداری کنیم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با بیان اینکه جشن انقلاب در سال جاری باید باشکوه و به یادماندنی برگزار شود، گفت: از فرصت همزمانی اعیاد رجب و شعبان برای پاسداشت این ایام بهره برداری کنیم.

اسدالله عباسی امروز، 30 دی ماه در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان گیلان، با اشاره به 45 سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی، اظهار کرد: ملت ایران پیام اسلام و قرآن و امام را به گوش جهانیان رساند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی هزاران میلیارد دلار هزینه کرده تا ملت ایران را در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی منزوی کند، افزود: استکبار جهانی مانع از شکل گیری انقلاب های الهی در جهان می شود، اما انقلاب اسلامی ایران که اساس و مبنایش آموزه های قرآنی و اعتقادات دینی و نیت پاک و خالص امام راحل و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری است، به سوی عالی ترین قله ها در حرکت است.

استاندار گیلان دهه فجر را جشن بزرگ انقلاب دانست و یادآور شد: باید از همه ظرفیت ها برای برگزاری باشکوه جشن پیروزی انقلاب بهره بگیریم، زیرا نسل امروز و آیندگان باید بدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اعیاد رجب و شعبان برای پاسداشت جشن انقلاب بهره بگیریم

از اعیاد رجب و شعبان برای پاسداشت جشن انقلاب بهره بگیریم