مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:152024-01-01اقتصادي

پرداخت وام اشتغالزایی به مقرری بگیران بیمه بیکاری دارای مهارت در سیستان و بلوچستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مقرری بگیران بیمه بیکاری در این استان که دارای مهارت باشند، برای راه اندازی کسب و کار مورد حمایت تسهیلاتی قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، خلیل احمد سلامی در نشست ارزیابی عملکرد معاونت روابط کار اداره کل کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: صیانت از نیروی کار و حفظ اشتغال موجود توأمان با راهبری متقاضیان برای راه اندازی کسب و کارهای جدید یکی از اولویت های کاری مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: 881 نفر در استان مقرری بگیر بیمه بیکاری هستند که افراد دارای مهارت از این جمع می توانند برای اشتغال زایی و راه اندازی کسب و کار از تسهیلات ارزان قیمت برخوردار شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: رصد و پایش وضعیت واحدهای اقتصادی مشکل دار و کارگران آنها و دقت در فرایند رسیدگی به دعاوی کارگری و کارفرمایی در مراجع حل اختلاف کار استان باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

سلامی گفت: اگرچه حل و فصل 35 درصدی آرا در مراجع حل اختلاف بصورت سازشی یک موفقیت مهم در کشور برای استان محسوب می شود، اما با توجه به شرایط فرهنگی خاص این منطقه، می توان به توسعه و تقویت این رویه برنامه ریزی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام اشتغالزایی به مقرری بگیران بیمه بیکاری دارای مهارت در سیستان و بلوچستان

پرداخت وام اشتغالزایی به مقرری بگیران بیمه بیکاری دارای مهارت در سیستان و بلوچستان