مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 08:302023-12-28سياسي

نمایشگاه شهربانوی زندگی؛ فرصتی برای نمایش توانمندی بانوان اصفهانی


رییس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان برگزاری ویژه برنامه های هفته گرامیداشت مقام زن و مادر خبر داد و گفت: یکی از مهمترین رویدادهای این هفته، - فرزانه کلاهدوزان، رییس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های هفته گرامیداشت مقام زن و مادر اظهار کرد: دو جلسه از کمیسیون تخصصی خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان نیز به این امر اختصاص پیدا کرد، طرحی در این جلسات بررسی شد که در نهایت در قالب لایحه از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهر ارائه شد.

وی گفت: براین اساس لایحه تخفیف ویژه بازدید از مراکز تفریحی در اختیار شهرداری از جمله باغ پرندگان، باغ گل ها، ابرسازه های تفریحی مانند تله کابین، تله سیژ و .

در ایام موردنظر به تصویب رسید.

بر اساس آن، استفاده از خدمات فوق الذکر، در روزهای نهم تا پانزدهم برای بانوان با 70 درصد تخفیف و برای همراهان آن ها با 50 درصد تخفیف صورت می گیرد.

کلاهدوزان با اشاره به برپایی نمایشگاه شهربانوی زندگی گفت: این نمایشگاه اقدامی ویژه است که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و مادر در محل قدیم نمایشگاه های بین المللی استان در پل شهرستان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه شهربانوی زندگی؛ فرصتی برای نمایش توانمندی بانوان اصفهانی

نمایشگاه شهربانوی زندگی؛ فرصتی برای نمایش توانمندی بانوان اصفهانی