مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 08:102023-12-23سياسي

اعتماد به دانشگاه در پژوهش های مسئله محور، نقشه راه مدیران صنایع باشد


اساتید دانشگاهی، به واسطه سالها تحقیق و بررسی، پاسخ بسیاری از موانع و چالش های صنایع را می دانند بنابراین باید این مسائل طی جلساتی مشترک بین مدیران صنایع و اساتید دانشگاه مطرح شود تا راه حل های موجود ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پژوهش به عنوان یکی از اساسی ترین وجوه اشاعه و انتشار دانش در جامعه و کنکاش در ابعاد علمی پدیده های موجود، همواره مورد توجه چهره های علمی و دانشگاهی بوده است.

بدیهی است پژوهش هایی موفق قلمداد می شوند که توان گره گشایی از موانع موجود در حوزه های مرتبط را داشته باشند و علاوه بر وجه کاربردی، نیاز روز و شرایط جامعه را در نظر بگیرد.

در این میان، هفته پژوهش فرصتی است برای تبادل تجربیات و تحقیقات پژوهشگران و محققان علوم مختلف دانشگاهی و معرفی چهره های برتر این عرصه که با تلاش خود، سعی در برون رفت از وضعیت موجود به سمت وضع مطلوب دارند.

یکی از پژوهشگرانی که امسال برای سومین سال پیاپی، به عنوان پژوهشگر برتر کشوری و دانشمند پراستناد یک درصد و 2 درصد در سطح دنیا معرفی شده، دکتر محمد رستگار است.

این پژوهشگر 36 ساله، زاده لارستان، دانش آموخته دکترای برق قدرت از دانشگاه صنعتی شریف است که در حال حاضر دانشیار گروه مهندسی قدرت و کنترل در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به دانشگاه در پژوهش های مسئله محور، نقشه راه مدیران صنایع باشد

اعتماد به دانشگاه در پژوهش های مسئله محور، نقشه راه مدیران صنایع باشد