مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:252024-01-14سياسي

بررسی «دین و توسعه در ایران» با حضور نخبگان و دانشگاهیان


پژوهشکده مطالعات توسعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران، در سلسله نشست های «دوشنبه ها با توسعه» این بار نشستی با موضوع «دین و توسعه در ایران» را با حضور نخبگان و دانشگاهیان به صورت حضوری و مجازی برگزار می کند.

- پژوهشکده مطالعات توسعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران، در سلسله نشست های دوشنبه ها با توسعه این بار نشستی با موضوع دین و توسعه در ایران را با حضور نخبگان و دانشگاهیان به صورت حضوری و مجازی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، پژوهشکده مطالعات توسعه جهاد دانشگاهی، نوزدهمین نشست از سلسله نشست های دوشنبه ها با توسعه را به منظور بررسی مسائل مهم و اساسی توسعه در ایران به موضوع دین و توسعه اختصاص داده است.

در نشست دین و توسعه، محمد منصورنژاد و محمود نجاتی حسینی از پژوهشگران و نویسندگان مهم این حوزه در کشور در روز 25 دی 1402 از ساعت 14 در محل پژوهشکده مطالعات توسعه چالش های مهم دین و توسعه در ایران را بررسی می کنند.

ارتباط توسعه و فرهنگ در همه کشورهای در حال توسعه از مسائل مهمی است که اگر به آن توجه نشود، مانع اصلی توسعه متوازن و پایدار در آن کشور خواهد بود.

دین نیز به عنوان بخش مهمی از فرهنگ در تمام کشورها و علی الخصوص در منطقه خاورمیانه و ایران از عناصر مهمی است که بدون توجه به آن و بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی «دین و توسعه در ایران» با حضور نخبگان و دانشگاهیان

بررسی «دین و توسعه در ایران» با حضور نخبگان و دانشگاهیان