مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 06:302024-01-13اجتماعي

نفوذ سامانه بارشی در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: از روز شنبه انتظار داریم شرایط بارش ها در استان مازندران مهیا شود به تدریج از ساعت بعدازظهر به مناطق مرکزی و شرقی گسترش می یابد .

- احمد اسدی درباره پیش بینی وضعیت جوی آسمان استان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: طی روز پنج شنبه شاهد بارش برف و باران در استان بودیم که روز جمعه هم کمابیش ادامه داشت.

وی افزود: بیشترین بارش برف از محور کندوان،تونل کندوان و دوناعلیا با 40گردنه امامزاده هاشم 3، پلور 15، پل زنگوله 10 و رینه 5 سانتی متر گزارش شد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه جمعه شب بارش ها به صورت پراکنده در ارتفاعات نیمه غربی استان تداوم داشت، اضافه کرد: لازم است رانندگان خودروهای خود را به لوازم زمستانی تجهیز کنند.

اسدی تصریح کرد: از روز شنبه باتقویت جریانات سرد و شمالی انتظار داریم شرایط بارش ها در استان مازندران مهیا شود به تدریج از ساعت بعدازظهر به مناطق مرکزی و شرقی گسترش می یابد وی با اعلام اینکه روند کاهشی ادامه ادامه دارد، یادآور شد: در ارتفاعات هم ابری و مه آلود با بارش برف و باران خواهد بود.

معاون هواشناسی مازندران اظهار کرد: روز یک شنبه با تقویت سامانه علاوه بر کاهش دما بارش در استان ادامه دارد که در ارتفاعات بارش برف همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ سامانه بارشی در مازندران

نفوذ سامانه بارشی در مازندران