مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:102023-12-30اجتماعي

20 مرکز جامع در کردستان نوآموزان را سنجش می کنند


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: 20 مرکز جامع در استان با نیروهای تخصصی سنجش هوش، بینایی، شنوایی، مراقبت های بهداشتی، سلامت و جسمی حرکتی نوآموزان را انجام می دهند.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: 20 مرکز جامع در استان با نیروهای تخصصی سنجش هوش، بینایی، شنوایی، مراقبت های بهداشتی، سلامت و جسمی حرکتی نوآموزان را انجام می دهند.

طالب محمدی، امروز 9 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانش آموز استثنایی علاوه بر اینکه حق دارد از نعمت آموزش برخوردار شود، چون نیاز ویژه دارد، حق برخورداری از آموزش ویژه را هم دارد.

محمدی افزود: آموزش و پرورش استثنایی وظیفه دارد زمینه ای را فراهم کند تا این دانش آموزان که مستحق ترین افراد مشمول آموزش هستند بتوانند از آموزش بهره مند شوند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان، بیان کرد: اصل در نهاد تعلیم وتربیت کشف کردنی است، نه وضع کردنی و کار آموزش و پرورش فراهم کردن زمینه ای است تا استعداد دانش آموزان کشف شود.

وی، با بیان اینکه قانون تشکیل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به سال 1369 برمی گردد، افزود: سازمان آموزش و پرورش استثنایی جزو معدود سازمانهایی است که مصوبه صریح مجلس شورای اسلامی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 مرکز جامع در کردستان نوآموزان را سنجش می کنند

20 مرکز جامع در کردستان نوآموزان را سنجش می کنند