مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:152024-01-20بين الملل

واکنش ایران به تجاوز نظامی امروز اسراییل به دمشق


سخنگوی وزارت امور خارجه تجاوز نظامی امروز رژیم صهیونیستی به دمشق که به شهادت 4 مستشار نظامی ایران و تعدادی از نیروهای محلی منجر شد را به شدت محکوم کرد.

-   به گزارش  تابناک ، تجاوز صبح امروز (شنبه) 30 دی ماه رژیم صهیونیستی به منطقه مسکونی المزه دمشق که به شهادت چهار مستشار نظامی ایران و تعدادی از نیروهای محلی منجر شد، از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به شدت محکوم شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن این اقدام جنایتکارانه و متجاوزانه رژیم صهیونیستی، نقض مکرر حاکمیت و تمامیت سرزمینی سوریه و تشدید حملات متجاوزانه و تحریک آمیز به اهداف مختلف در خاک سوریه توسط رژیم مجرم و کودک کش صهیونیستی را، گویای عجز و درماندگی این رژیم در میدان نبرد و مبارزه با نیروهای مقاومت در غزه و کرانه باختری در بیش از صد روز گذشته و تلاشی مذبوحانه برای گسترش بی ثباتی و ناامنی در منطقه خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از حمله هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به دمشق و شهادت 4 تن از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهیدان حجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی اقدام متجاوزانه رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی در حمله هوایی به دمشق 4 تن از مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ایران به تجاوز نظامی امروز اسراییل به دمشق

واکنش ایران به تجاوز نظامی امروز اسراییل به دمشق