مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:552024-01-01ورزشي

خسروپناه: هاکی شرایط خوبی دارد/ خواسته ما حمایت از همه رشته ها است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  عبدالحسین خسروپناه دبیر عالی شورای انقلاب فرهنگی و عضو هیات رییسه فدراسیون هاکی امروز در اردوی تیم ملی بانوان حاضر شد و در پایان هم پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

- دبیر شورای انقلاب فرهنگی و عضو هیات رییسه فدراسیون هاکی امروز در اردوی تیم ملی حاضر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،  عبدالحسین خسروپناه دبیر عالی شورای انقلاب فرهنگی و عضو هیات رییسه فدراسیون هاکی امروز در اردوی تیم ملی بانوان حاضر شد و در پایان هم پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

او درباره حضورش در فدراسیون هاکی عنوان داشت: افتخار حضور در فدراسیون هاکی را دارم و از زحمات مدیران تشکر می کنم، این ورزش هم سنت های ایران دارد و اگر چه در طول سالیان تغییراتی داشته، اما می توان آن را ایرانی دانشت و برای همین در این فدراسیون حضور دارم.

او افزود: باید ورزش کشور را تقویت کرد، سلامت جسم و روح بسیار اهمیت دارد و از تاکیدات دینی است، خوشبختانه هاکی دوباره رونق گرفته و شرایط خوبی دارد، ما هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی حمایت می کنیم، البته باید بگویم که خواسته ما همواره حمایت از همه رشته های ورزشی است، امیدواریم هاکی بتواند در عرصه های آسیایی و بین المللی موفق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروپناه: هاکی شرایط خوبی دارد/ خواسته ما حمایت از همه رشته ها است

خسروپناه: هاکی شرایط خوبی دارد/ خواسته ما حمایت از همه رشته ها است