مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:352024-01-05اقتصادي

بهره برداری از مجتمع فرهنگی - هنری زرین در ایجرود


هنری زرین واقع در شهرستان ایجرود پس از سال ها بلاتکلیفی همزمان با سفر رییس جمهوری به استان زنجان به بهره برداری خواهد رسید.

- مجتمع فرهنگی - هنری زرین واقع در شهرستان ایجرود پس از سال ها بلاتکلیفی به همت دولت سیزدهم در دومین سفر رییس جمهور به استان زنجان، تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی - هنری زرین از سال 1390 در زمینی به وسعت 913 مترمربع آغاز شده بود و پیش از آغاز به کار دولت سیزدهم 80 میلیارد ریال برای تکمیل این طرح هزینه شده و 26 میلیارد ریال دیگر برای تکمیل و تجهیز آن نیاز بود که در این دولت با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتبار موردنیاز تامین و تزریق و آماده بهره برداری شد.

این مجتمع مشتمل بر امکانات و چندین فضای فرهنگی و آموزشی برای برگزاری کلاس عملی و تئوری، سالنی با ظرفیت 224 نفر، آمفی تئاتر، محیط های فرهنگی و هنری و کارگاه های عملی است.

یقیناً توسعه فضاهای فرهنگی و اجتماعی در انتقال مفاهیم فرهنگی تاثیرگذار است بنابراین این موضوع به عنوان یکی از اولویت های محوری در نقشه مهندسی فرهنگی زنجان دنبال می شود.

ایجرود از شهرستان های استان زنجان به مرکزیت شهر زرین آباد یکی از مناطق محروم از نظر فضای فرهنگی بوده که با بهره برداری مجتمع فرهنگی هنری زرین، به این سالن مجهز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مجتمع فرهنگی - هنری زرین در ایجرود

بهره برداری از مجتمع فرهنگی - هنری زرین در ایجرود