مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 20:052023-12-28اقتصادي

افتتاح آزادراه اصفهان-شیراز ترافیک محور شهرضا را افزایش داده است


آمار تصادفات جرحی و فوتی در محور شهرضا- اصفهان افزایش پیدا کرده و با افتتاح آزادراه اصفهان-شیراز 20 درصد حجم ترافیک این محور افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، سیدامیر جعفری، فرماندار شهرضا مراسم تکریم و معارفه شهردار شهرضا با اشاره به ابلاغ طرح تفصیلی شهرضا بعد از 2 سال اظهار داشت: طرح تفصیلی چراغ آینده شهر است و ظرفیت های گسترده ای در این طرح دیده شده است.

وی با بیان اینکه محور شش خطه کردن شهرضا به اصفهان در حال انجام است، گفت: آمار تصادفات جرحی و فوتی در محور شهرضا- اصفهان افزایش پیدا کرده و با افتتاح آزادراه اصفهان به شیراز 20 درصد حجم ترافیک این محور افزایش پیدا کرده است.

جعفری بیان کرد: محور شهرضا به اصفهان به دلیل اجرای 4 زیرگذر و پروژه 6 خطه کردن به یک محوطه کارگاهی تبدیل شده است و حجم خطر را بالا برده است، خط کشی جاده و نصب علائم هشداردهنده در این محور باقی مانده است و امیدواریم در شورای ترافیک استان به این پروژه سرعت بخشیده شود تا در دهه فجر به بهره برداری برسد.

فرماندار شهرضا با اشاره به خریداری 12 دستگاه اتوبوس و نوسازی 75 دستگاه تاکسی عنوان کرد: در شورای ترافیک شهرضا 31 نقطه حادثه خیز شهری مصوب شد که از این تعداد تنها 3 نقطه حادثه خیز باقی مانده است که 2 نقطه با نصب دوربین ایمن سازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح آزادراه اصفهان-شیراز ترافیک محور شهرضا را افزایش داده است

افتتاح آزادراه اصفهان-شیراز ترافیک محور شهرضا را افزایش داده است