مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:002023-12-31اقتصادي

تولید امسال فرش کرمانشاه به بیش از 100 هزار مترمربع می رسد


معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه از پیش بینی بافت بیش از 100 هزار مترمربع فرش دستباف در کرمانشاه تا پایان امسال خبر داد.

- تولید امسال "فرش" کرمانشاه به بیش از 100 هزار مترمربع می رسد ایسنا/کرمانشاه معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه از پیش بینی بافت بیش از 100 هزار مترمربع فرش دستباف در کرمانشاه تا پایان امسال خبر داد.

احسان باقرخانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در 9 ماهه امسال بالغ بر 72 هزار مترمربع فرش دستبافت در استان تولید شده، گفت: برآورد می شود تولید فرش دستباف امسال استان به 100 هزار مترمربع خواهد رسید.

وی عمده فرش تولیدی در استان را مربوط به شهرستان های کرمانشاه و سنقر دانست و افزود: با توجه به اینکه آمار تجمیعی از بافت فرش در سراسر استان های کشور وجود ندارد، نمی توان گفت از نظر بافت فرش چه جایگاهی در کشور داریم.

معاون بازرگانی اداره کل صمت استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 101 هزار بافنده دارای کارت قالیبافی در استان کرمانشاه، عنوان کرد: در 9 ماهه امسال بالغ بر 5900 کارت قالیبافی صادر و یا تمدید شده است.

باقرخانی تعداد قالیبافان استان که در حال حاضر بیمه هستند را نیز 6251 نفر اعلام کرد و یادآور شد: بیش از 20 هزار و 800 بافنده کرمانشاه نیز جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید امسال فرش کرمانشاه به بیش از 100 هزار مترمربع می رسد

تولید امسال فرش کرمانشاه به بیش از 100 هزار مترمربع می رسد