مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 07:502024-01-08اقتصادي

صدور 17 فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی در استان قزوین


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 17 فقره پروانه بهره برداری در زمینه های مختلف بخش کشاورزی طی نه ماهه سال جاری در استان صادر شده است.

- آبرودات مصلایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: 17 فقره پروانه بهره برداری در زمینه های مختلف بخش کشاورزی طی نه ماهه سال جاری در استان قزوین صادر شده است.

وی افزود: این تعداد پروانه صادر شده با ظرفیت تولید 81 هزار و 374 تن و جذب مواد خام کشاورزی 99 هزار و 470 تن صادر شده است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: برای راه اندازی این واحدهای تولیدی یک هزار و 612 میلیارد و 559 میلیون ریال از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی هزینه شده که با فعالیت این واحدها زمینه اشتغال برای 225 نفر در استان فراهم شده است.

این مسوول ادامه داد: پروانه های بهره برداری صادر شده در زمینه های کود حیوانی غنی شده، بسته بندی خشکبار و میوه های خشک، تولید انواع ساندویچ و سالاد، بسته بندی خرما و تولید و بسته بندی کشمش بوده است.

مصلایی اذعان کرد: همچنین طی همین بازه زمانی 28 فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت تولید 204 هزار و 413 تن صادر شده است.

وی گفت: با بهره برداری از این واحدها برای 918 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 17 فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی در استان قزوین

صدور 17 فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی در استان قزوین