مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 13:252024-01-11سياسي

مطیعی: رهبری وارد تبیین انتخابات شده اند؛ اما عده ای هنوز اندر خم یک کوچه اند!


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در حالی که رهبر معظم انقلاب از ماه ها قبل وارد عرصه تبیین انتخابات شده اند، در فاصله 2 ماه به انتخابات عده ای هنوز اندر خم یک کوچه هستند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان ظهر امروز در جمع شماری از اعضای یک تشکل سیاسی استان سمنان، با تأکید بر نقش آحاد جامعه در برگزاری پرشور انتخابات، به آیه 5 سوره ابراهیم اشاره و اظهار کرد: خداوند متعال در این آیه شریفه، حضرت موسی (ع) را مأمور کرده است تا مردم را از ظلمت خارج و به سوی نور هدایت کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: انبیا، ائمه اطهار (س) و سپس صالحان مأمور خارج کردن انسان ها از ظلمت و هدایت آنها به سوی نور شده اند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) بر اساس همین مأموریت و با همین هدف نهضت خود را پایه گذاری کرد و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در همین مسیر گام برمی دارند.

مطیعی با بیان اینکه هدف از کارهای فرهنگی، اقتصادی و سیاسی باید هدایت انسان ها به سوی نور باشد، گفت: کسی که بر این اساس در موضوعات مختلف فعالیت می کند، نزد خداوند متعال مأجور خواهد بود.

وی با تشریح ابعاد فتنه 88 اظهار کرد: اگرچه تمام روزها و شب ها متعلق به پروردگار هستند؛ اما برخی روزها منشأ حرکتی عظیم و تاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطیعی: رهبری وارد تبیین انتخابات شده اند؛ اما عده ای هنوز اندر خم یک کوچه اند!

مطیعی: رهبری وارد تبیین انتخابات شده اند؛ اما عده ای هنوز اندر خم یک کوچه اند!