مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 07:252024-01-15اجتماعي

هشدار مدیریت بحران آذربایجان شرقی برای تشدید بارش ها


سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به فعالیت مجدد سامانه بارشی از امشب (یکشنبه) در استان، دستگاه های خدمات رسان تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مرتضی مینویی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار نارنجی از سوی هواشناسی، افزود: فعالیت این سامانه در برخی نواحی همراه با کولاک خواهد بود.

وی با تاکید بر آمادگی دستگاه های امدادی و خدماتی برای مقابله با حوادث احتمالی، اظهار کرد: شهرداری ها، راهداری ها، هلال احمر و پلیس راه از جمله دستگاه های اجرایی خدمات رسان باید تمهیدات لازم برای مواجهه با شرایط اضطراری را اتخاذ کنند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی بر آمادگی ماشین آلات مورد نیاز، جلوگیری از توقف و تردد در حریم، بستر و حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، پاکسازی آبروها و کانال های عبور آب درون شهری و برون شهری و پاکسازی دهانه پل ها تاکید کرد.

مینویی، از رانندگان و مسافران خواست امروز از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی و برفگیر استان خودداری و در صورت ضرورت در سفرهای برون شهری به این مناطق احتیاط و خودرو خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیریت بحران آذربایجان شرقی برای تشدید بارش ها

هشدار مدیریت بحران آذربایجان شرقی برای تشدید بارش ها