مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:102024-01-15اقتصادي

ایمنی، اولویت صدور مجوز ساختمان سازی باشد


رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از ادارات، سازمان ها و نهادهای مرتبط با صنعت ساختمان سازی خواست در صدور مجوزها دقت لازم را به عمل آورده و ایمنی را در اولویت های کاری خود قرار دهند.

- ایسنا/کردستان رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از ادارات، سازمان ها و نهادهای مرتبط با صنعت ساختمان سازی خواست در صدور مجوزها دقت لازم را به عمل آورده و ایمنی را در اولویت های کاری خود قرار دهند.

محمد فتاح بیگی، امروز 25 دی در سومین نشست تخصصی کارگروه استانی ایمنی ساختمان در سالجاری با بیان اینکه نسبت به جان کارگران خود را مسئول می دانیم، از ادارات مرتبط خواست در پروژه های ساختمانی از تجربیات انجمن صنفی کارگران و استادکاران بخش ساختمان استان استفاده کرده و بازرسان کار را در راستای کاهش حوادث و رعایت قوانین و مقررات در کنار خود بدانند.

وی، با بیان اینکه از پیامدهای عدم رعایت ایمنی و ایجاد حوادث، آسیب های اجتماعی است، از دستگاه های ناظر خواست ایمنی را در اولویت کاری خود قرار داده تا شاهد کاهش حوادث در استان و در سطح کشور باشیم.

رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، با اشاره به مثالی که در بین بازرسان کار مورد استفاده قرار می گیرد که اولین اشتباه کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی، اولویت صدور مجوز ساختمان سازی باشد

ایمنی، اولویت صدور مجوز ساختمان سازی باشد