مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:052024-01-20اجتماعي

برخی سالن های مطالعه در قزوین مجوز فعالیت ندارند


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: تنها سه سالن مطالعاتی دارای مجوز در استان قزوین وجود دارند و سایر سالن های فعال، مجوزی برای این کار ندارند.

- ایسنا/قزوین مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: تنها سه سالن مطالعاتی دارای مجوز در استان قزوین وجود دارند و سایر سالن های فعال، مجوزی برای این کار ندارند.

فاطمه محمدبیگی با اشاره به اهمیت سالن های مطالعاتی و ضرورت توجه هرچه بیشتر عموم مردم به این مهم، اظهار کرد: در حال حاضر فقط سه پانسیون لاله، ماراتن و زرین از پانسیون های موجودِ در قزوین دارای مجوز هستند و سایر پانسیون ها بدون مجوز فعالیت می کنند.

وی افزود: لازم به ذکر است همزمان با ورود بخش خصوصی به حوزه ارائه خدمات کتابخانه ای، افزایش مشارکت سازمان ها و افراد حقیقی در خصوص تأسیس و ارائه خدمت کتابخانه ای عمومی بنا شده است تا سالن های مطالعه عمومی و پانسیون های مطالعاتی زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی به خدمت بپردازند.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: سالن های مطالعه عمومی و پانسیون های مطالعاتی مراکزی هستند که پس از اخذ مجوز فعالیت از نهاد کتابخانه های عمومی با هزینه مؤسس (اعم از حقیقی یا حقوقی) ایجاد، تجهیز، راه اندازی و با مسئولیت کامل آن ها در کلیه امور اداره می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی سالن های مطالعه در قزوین مجوز فعالیت ندارند

برخی سالن های مطالعه در قزوین مجوز فعالیت ندارند