مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:402024-01-08حوادث

چشم انتظاری جاده ها برای رفع نقاط حادثه خیز به پایان می رسد؟!


تصادفات رانندگی یکی از مهم ترین و خطرناک ترین حوادثی است که در جاده ها به وفور شاهد آن هستیم، تصادفاتی که سالانه جان تعداد زیادی از مردم را می گیرد و خسارت های گسترده مالی به جا می گذارد.

- چشم انتظاری جاده ها برای رفع نقاط حادثه خیز به پایان می رسد؟! ایسنا/چهارمحال و بختیاری تصادفات رانندگی یکی از مهم ترین و خطرناک ترین حوادثی است که در جاده ها به وفور شاهد آن هستیم، تصادفاتی که سالانه جان تعداد زیادی از مردم را می گیرد و خسارت های گسترده مالی به جا می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تصادفات رانندگی به دلایل مختلفی از عوامل انسانی گرفته تا نبود علائم هشداردهنده، دید کافی، خودروها و .

اتفاق می افتد، مخصوصا در محورهای چهارمحال و بختیاری دو طرفه و کوهستانی بودن جاده ها منجر به این شده که با کوچکترین تخلف تصادف اتفاق بیفتد.

البته بیشترین عامل تصادفات در استان یعنی حدود 70 درصد مربوط به عامل انسانی و 30 درصد مربوط به وسیله نقلیه و راه گزارش شده است.

طبق گزارشات ارائه شده از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری، آمار تصادفات استان نگران کننده است و زیبنده استان نیست، گرچه اصلاحیات انجام شده در سطح محورهای استان در سال جاری نسبت به سال گذشته قابل مقایسه نیست و بسیار بیشتر از قبل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انتظاری جاده ها برای رفع نقاط حادثه خیز به پایان می رسد؟!

چشم انتظاری جاده ها برای رفع نقاط حادثه خیز به پایان می رسد؟!