مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:102024-01-15اقتصادي

برای کاهش پرونده های ماده 100 کرمانشاه برنامه داریم


رییس انجمن صنعت ساختمان کرمانشاه از طرح بخش خصوصی برای کاهش تخلفات ماده 100 در کرمانشاه یاد کرد و گفت: در صورت اجرایی شدن این طرح همه ذی نفعان صنعت ساخت و ساز از آن بهره مند می شوند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس انجمن صنعت ساختمان کرمانشاه از طرح بخش خصوصی برای کاهش تخلفات ماده 100 در کرمانشاه یاد کرد و گفت: در صورت اجرایی شدن این طرح همه ذی نفعان صنعت ساخت و ساز از آن بهره مند می شوند.

آرش شادفر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حجم بسیار بالای پرونده های ارجاعی به کمیسیون ماده 100 در کرمانشاه، گفت: این امر شرایط را خصوصا برای فعالین حوزه ساخت و ساز مسکن دشوار کرده است.

وی با بیان اینکه بواسطه این شرایط بخش خصوصی با همراهی سایر بخش ها برآن شد تا راهکارهایی برای کاهش این پرونده ها ارائه دهد، اظهار کرد: در حال حاضر طرحی داریم که بر اساس آن پرونده های ارجاعی به کمیسیون ماده 100 به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت و در کنار آن چهار بخش اصلی مرتبط با صنعت ساخت و ساز شامل شهرداری، مهندسین عضو نظام مهندسی، مردم و سازندگان منتفع خواهند شد.

به گفته رییس انجمن صنعت ساختمان کرمانشاه، بر اساس این طرح شهرداری به منافع مالی که در حال حاضر به سختی از ماده 100 دریافت می کند، به راحتی و بدون مشکل خواهد رسید و سازندگان نیز به منافع قانونی و معقول بدون اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کاهش پرونده های ماده 100 کرمانشاه برنامه داریم

برای کاهش پرونده های ماده 100 کرمانشاه برنامه داریم