مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:402024-01-16اجتماعي

مدرسه باید دالان تعلیم و تربیت باشد نه دالان دانشگاه


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر مدرسه قوی باشد کشور قوی خواهد بود،گفت: مدرسه باید دالان تعلیم و تربیت و نه دالان دانشگاه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش امروز سه شنبه 26 دی ماه در دومین رویداد مدارس آینده با بیان اینکه آینده هر کشوری از سیمای کنونی آموزش و پرورش قایل ترسیم است.

وی ادامه داد:هر تصویری که بخواهیم از آینده خود ببینیم باید در آینه آموزش و پرورش ببینیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: آینده و آموزش و پرورش دو عنصر غیر جدا شدنی است و با اطمینان عرض می کنم میزان اهتمام تمام ارکان مدیریت کشور به مدرسه ارتباط مستقیمی با آینده دارد.

صحرایی افزود: براین باور سخت پایبندیم که یکی شدن و اقتدار ما از مدرسه می گذرد و مدرسه جایی است که اگر قوی شود کشور قوی خواهد شد.

وی تصریح کرد: مفهوم آینده در نظام تعلیم و تربیت مورد توجه زیادی قرار گرفته و باید تصمیمات مبتنی بر محیط بیرونی و اقتضائات آن باشد.

صحرایی با اشاره به جنبه ای مدارس آینده، گفت: باید قوه تخیل دانش آموزان در این مدارس تقویت شود و جایی است که یافته های جدید تعلیم و تربیت به آن راه یابد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مدارس که شایستگی عمومی و پیشرفت موفقیت را آموزش دهد و مدرسه باید دالان زندگی باشد به جای دالان دانشگاه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه باید دالان تعلیم و تربیت باشد نه دالان دانشگاه

مدرسه باید دالان تعلیم و تربیت باشد نه دالان دانشگاه