مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:502024-01-01سياسي

ذبح 50 رأس دام و توزیع گوشت گرم در بین نیازمندان ایلامی


رییس کانون های خدمت رضوی در استان ایلام از ذبح 50 رأس دام سبک اهدایی آستان قدس و توزیع گوشت آن بین مددجویان کمیته امداد استان خبر داد.

- با همت کانون های خدمت رضوی و توزیع توسط کمیته امداد انجام شد ذبح 50 رأس دام و توزیع گوشت گرم در بین نیازمندان ایلامی ایسنا/ایلام رییس کانون های خدمت رضوی در استان ایلام از ذبح 50 رأس دام سبک اهدایی آستان قدس و توزیع گوشت آن بین مددجویان کمیته امداد استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر هاشمی امروز دوشنبه 11 دی در آیین توزیع گوشت گرم بین مددجویان کمیته امداد این استان اظهار کرد: این احشام با همت آستان قدس و کانون های خدمت رضوی در استان ایلام تأمین و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه توزیع بسته های معیشتی و گوشت گرم به نیازمندان با همکاری خیرین موجب اشاعه فرهنگ انفاق در جامعه می شود، از همکاری کمیته امداد استان در توزیع این کمک ها در بین جامعه هدف قدردانی کرد.

ناصر مرادی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این مراسم، اظهار کرد: این برنامه در راستای فعالیت های کمک به معیشت خانواده مددجویان کمیته امداد و با کمک خیرین و نهادهای حمایتی انجام گرفت.

وی با بیان اینکه امروز 50 رأس دام سبک توسط آستان قدس رضوی و 5 تن برنج از سوی خیرین بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع خواهد شد، تصریح کرد: ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذبح 50 رأس دام و توزیع گوشت گرم در بین نیازمندان ایلامی

ذبح 50 رأس دام و توزیع گوشت گرم در بین نیازمندان ایلامی