مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 08:502024-01-13سياسي

مکتبی که با شهادت همراه است، شکست ندارد


ماموریت فرهنگی خود را احیای نام شهدا و استفاده از تمامی ابزارهای فرهنگی و هنری برای ترویج فرهنگ شهادت در جای جای کشور عزیزمان قرار داده ایم.

- ایسنا/یزد وزیر فرهنگ ور اشاد اسلامی گفت: ماموریت فرهنگی خود را احیای نام شهدا و استفاده از تمامی ابزارهای فرهنگی و هنری برای ترویج فرهنگ شهادت در جای جای کشور عزیزمان قرار داده ایم.

محمد مهدی اسماعیلی شامگاه گذشته (جمعه 22 دیماه) با حضور در مراسم بزرگداشت شهیدان مهدی فتوحی اردکانی و میرزاعلی علی محمدی که در مسجد امام سجاد(ع) شهرک ولیعصر شهرستان اردکان یزد برگزار شد، گفت: این شهدایی که در سال گذشته پای ولی امر مسلمین ایستادند و مجاهدت کردند، این ها پرورش یافتگان دهه های بعد از انقلاب اسلامی هستند و بسیار امیدواریم که فرزندان این نسل پرچم انقلاب را به رهبری امام (ره) پرچم را به صاحب اصلی آن برساند.

وی ادامه داد: ما در دولت انقلابی وظیفه خود می دانیم که در کنار کار و خدمت صادقانه با افتخار لباس نوکری مردم را پوشیده ایم و در کنار همه تلاش ها ماموریت فرهنگی خود را احیای نام شهدا و استفاده از تمامی ابزارهای فرهنگی و هنری برای ترویج فرهنگ شهادت در جای جای کشور عزیزمان قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتبی که با شهادت همراه است، شکست ندارد

مکتبی که با شهادت همراه است، شکست ندارد