مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:002024-01-03ورزشي

منصوری: بیش از 30 همت پروژه عمرانی و اقتصادی در زنجان به بهره برداری می رسد


معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه بیش از 30 همت پروژه عمرانی و اقتصادی در استان زنجان به بهره برداری می رسد، گفت: از اقدامات مهم در این سفر آب گیری سد بلوبین است که از پروژه های مهم و زمین مانده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محسن منصوری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اقدامات دولت در سفر به استان زنجان گفت: از اقدامات مهم آب گیری سد بلوبین است که از پروژه های مهم و زمین مانده استانی است، امیدواریم با این حضور و افتتاح پروژه ها اتفاق بزرگی در حوزه عمرانی و اقتصادی مجموعه استان زنجان رخ دهد.

منصوری با اشاره به برنامه ریزی برای ایجاد بازارچه های صنایع دستی در استان ها خاطر نشان کرد: در استان ها و شهرستانهایی که ظرفیت ویژه در حوزه صنایع دستی وجود دارد مانند استان های کردستان، یزد اصفهان این زیرساخت ها ایجاد شده و بقیه استان ها در دستور کار قرار دارد و پیگیری می شود.

وی درباره همکاری با شرکت چینی برای ساخت ورزشگاه هم گفت: برای این منظور سراغ چینی ها رفتیم، ما بحث تهاتر مالی را با این مجموعه ها داریم.

به لحاظ فنی و اجرایی این ظرفیت را داریم و با همین شرکت معتبر چینی که بیش از یک صد ورزشگاه در جهان ساخته است، توافق کردیم که از همه سطوح از ظرفیت های شرکت های داخلی در همه سطوح ساخت، طراحی و جزییات پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوری: بیش از 30 همت پروژه عمرانی و اقتصادی در زنجان به بهره برداری می رسد

منصوری: بیش از 30 همت پروژه عمرانی و اقتصادی در زنجان به بهره برداری می رسد