مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 20:102024-01-02سياسي

سخت، شیرین و استوار روایت زندگی دو بانوی نابینای اصفهانی


قصه زندگی دو بانوی نابینای اصفهانی پر از دستیابی های سخت و شیرین، کسب و کارهای ناشناخته، جالب و جذاب است و از آنجا که آنها نمی توانند با چشمانشان دنیا را ببینند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، همه زنان موفق باوجود داشتن داستان های متفاوت در طول زندگی خود در ویژگی هایی ازجمله صبر، پشتکار، اهل عمل و کار، آینده نگری، نوآور و خلاق بودن مشترک هستند.

بانوان موفق با داشتن تصویر دقیق از موقعیت خود برای رسیدن به قله های امید و سعادت برنامه ریزی منطقی و عملی انجام می دهند و با توجه به قابلیت ها و توانایی هایشان با تمام قدرت و شجاعت پیش می روند.

در این میان بانوان معلولی که با اراده آهنین محدودیت ها را کنار زدند و  با سرسختی و تلاش  فراز و نشیب زندگی را سپری می کنند، بهترین نمونه برای اثبات  صبر و پشتکار زنان موفق هستند و می توانند الگوهای مؤثری در چشم انداز کلی زیست امیدبخش جامعه بانوان معلول به شمار روند.

  معلولین موفقی که نگرش متفاوتی از شکست دارند و می دانند شکست پایان راه نیست و از آن ها راهی برای پیروزی پیدا می کنند و دوباره بلند می شوند و همیشه پویایی را حفظ می کنند و در هر بخشی از زندگی شکرگذار خداوند هستند.

نمایشگاه شهربانوی زندگی فرصتی شد تا به مناسبت هفته زن  مستند در ستایش تاریکی برای تماشای بازدیدکنندگان به نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخت، شیرین و استوار روایت زندگی دو بانوی نابینای اصفهانی

سخت، شیرین و استوار روایت زندگی دو بانوی نابینای اصفهانی