مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:002024-01-16ورزشي

قهرمانی دختران هاکی باز مهریزی با چوب ‎های قرضی از قمی ها


رییس هیئت هاکی شهرستان مهریز در مورد وضعیت این ورزش نوپا در مهریز که در همین مدت کوتاه افتخارات قابل توجهی کسب کرده است، اظهار کرد: چوب های ترک خورده دختران مهریز در مسابقات استعدادهای برتر کشور تایید نشد و با چوب های قرضی از ورزشکاران استان قم به عنوان .

- ایسنا/یزد رییس هیئت هاکی شهرستان مهریز در مورد وضعیت این ورزش نوپا در مهریز که در همین مدت کوتاه افتخارات قابل توجهی کسب کرده است، اظهار کرد: چوب های ترک خورده دختران مهریز در مسابقات استعدادهای برتر کشور تایید نشد و با چوب های قرضی از ورزشکاران استان قم به عنوان قهرمانی مسابقات دست یافتیم.

فاطمه زارع بیدکی در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: علی رغم این که ورزش هاکی سالنی تنها دو سال سابقه فعالیت در شهرستان مهریز دارد ولی پیشرفت قالب توجهی داشته و هم اکنون قریب به 100 ورزشکار مهریزی در این رشته فعالیت دارند و خوشبختانه در رقابت های متعددی در سطح کشور صاحب عنوان و مقام شده اند.

وی به کسب مقام نخست ورزشکاران مهریزی در رقابت های استعدادهای برتر کشور در تبریز از میان 15 تیم شرکت کننده اشاره و اظهار کرد: سال گذشته نیز تیم نونهالان مهریز مقام سوم قهرمانی کشور در ورامین را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی دختران هاکی باز مهریزی با چوب ‎های قرضی از قمی ها

قهرمانی دختران هاکی باز مهریزی با چوب ‎های قرضی از قمی ها