مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 15:202023-12-29سياسي

تبیین مکتب «شهید سلیمانی» وظیفه همگانی است


شهید حاج قاسم سلیمانی یک شخص نیست، بلکه یک مکتب است و همه باید تبیین گر و مروج مکتب این شهید بزرگ انقلاب اسلامی باشند.

- ایسنا/قزوین امام جمعه موقت قزوین گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک شخص نیست، بلکه یک مکتب است و همه باید تبیین گر و مروج مکتب این شهید بزرگ انقلاب اسلامی باشند.

حجت الاسلام سیدمهدی خضری در خطبه های نماز جمعه شهر قزوین که هشتم دی در مسجدالنبی (ص) شهر قزوین برگزار شد، با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی به بیانات رهبر معظم انقلاب پرداخت و اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک شخص نیست، بلکه یک مکتب و مصداق واقعی مکتب امام جعفر صادق (ع) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویژگی های بارز و منحصر به فردی داشت که همه باید تبیین گر و مروج مکتب این شهید بزرگ انقلاب اسلامی باشند.

وی بیان کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های حاج قاسم سلیمانی این بود که جریان مقاومت را در مردم ایجاد کرد، سردار سلیمانی همواره مردم را به راه اسلام و دین دعوت می کرد و هنر این شهید عزیز آن بود که از یک فرد شرور، مسئول و فرمانده میدان بسازد.

خضری گفت: حاج قاسم سلیمانی توانست ملت ها را به میدان بیاورد و در یمن و عراق همه مردم را علیه استکبار بسیج کند، روش حاج قاسم سلیمانی در مقاومت، به قرآن مجهز بود که مهمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین مکتب «شهید سلیمانی» وظیفه همگانی است

تبیین مکتب «شهید سلیمانی» وظیفه همگانی است