مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 17:202024-01-16ورزشي

جایزه نقدی هیئت کشتی تهران برای برنده کایل اسنایدر آمریکایی


تیم منتخب کشتی آزاد ایران در مسابقات اوپن کرواسی دو نماینده از کشتی تهران داشت که یکی قهرمان وزن 97 کیلوگرم شد و دیگری یونس امامی در 74 کیلوگرم با قبول شکست مقابل حسین ابوذری، - تیم منتخب کشتی آزاد ایران در مسابقات اوپن کرواسی دو نماینده از کشتی تهران داشت که یکی قهرمان وزن 97 کیلوگرم شد و دیگری یونس امامی در 74 کیلوگرم با قبول شکست مقابل حسین ابوذری، به کار خود در گروه بازنده ها ادامه نداد.

هیئت کشتی تهران بعد از قهرمانی امیرعلی آذرپیرا در تورنمنت زاگرب که با شکست کایل اسنایدر آمریکایی در فینال اتفاق افتاد، با اهدای جایزه نقدی از این کشتی گیر تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، تیم منتخب کشتی آزاد ایران در مسابقات اوپن کرواسی دو نماینده از کشتی تهران داشت که یکی قهرمان وزن 97 کیلوگرم شد و دیگری یونس امامی در 74 کیلوگرم با قبول شکست مقابل حسین ابوذری، به کار خود در گروه بازنده ها ادامه نداد.

رییس هیئت کشتی تهران که در بازگشت تیم از زاگرب در فرودگاه حاضر شده بود، روز گذشته (دوشنبه) نیز جایزه نقدی 40 میلیون تومانی هیئت کشتی را به امیرعلی آذرپیرا اهدا کرد.

آذرپیرا با این قهرمانی که با شکست کایل اسنایدر آمریکایی در فینال تورنمنت رنکینگ دار کرواسی اتفاق افتاد، نماینده 97 کیلوگرم ایران در مسابقات گزینشی آسیایی خواهد بود و اگر سهمیه المپیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه نقدی هیئت کشتی تهران برای برنده کایل اسنایدر آمریکایی

جایزه نقدی هیئت کشتی تهران برای برنده کایل اسنایدر آمریکایی