مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 17:262023-12-28سياسي

امیرعبداللهیان: سلاح های آمریکایی بدون توقف به تلاویو می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسین امیرعبداللهیان عصر امروز در سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد با عنوان رسالت حوزه های علمیه و اولویت تبلیغ که در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در جهان کنونی و دنیای معاصر مفاهیم و سازوکارهای بین المللی درحال تغییر و تحول است.

وی با اشاره به اینکه در این موضوع فرصت های بسیاری برای انقلاب اسلامی وجود دارد، مطرح کرد: تحول اول در حوزه یک جانبه گرایی و هژمونیک است.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه قدرت هژمونیک تا مدت ها آمریکا بود، عنوان کرد: این تحول این است که اعمال قدرت هژمونیک آمریکا روز به روز درحال تضعیف است؛ امروز یک گروه مقاومت امروز ارتشی که خود را قدرت سوم نظامی دنیا می دانست را فروپاشیده است.

وی با بیان اینکه امروز سلاح های آمریکایی بدون ساعتی توقف از تمام پایگاه های منطقه به تلاویو می رسد، تصریح کرد: در کنار این سلاح ها، برخی تجهیزات نیز به صورت مستقیم از آمریکا به قبرس و از قبرس به تلاویو می رسد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی چندین مرتبه هدف خود از حضور در غزه را تغییر داده ولی شکست خورده است، تصریح کرد: حماس در روز نخست عملیات طوفان الاقصی نیروهای ارزشمند امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی را به اسارت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: سلاح های آمریکایی بدون توقف به تلاویو می رسد

امیرعبداللهیان: سلاح های آمریکایی بدون توقف به تلاویو می رسد