مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 07:202023-12-25سياسي

بررسی مشکلات 1400 روستا با تشکیل بزرگترین سامانه اطلاعاتی روستاهای مازندران


استاندار مازندران با بیان تشکیل بزرگترین سامانه اطلاعاتی روستاهای مازندران، گفت: با ایجاد این سامانه مشکلات بیش از یک هزار و 400 روستا بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید محمود حسینی پور شب گذشته در نشست شورای اداری این شهرستان همزمان با هجدهمین سفر شهرستانی استاندار و مدیران ارشد استانی، اظهار کرد: تاکنون هیچ کس بدون تلاش به جایی نرسیده است و با تلاش و کوشش می توان به قله های پیشرفت و ترقی رسید.

وی با اشاره به عملکرد جهادی مسؤولان در سطح کشور، افزود: رهبر انقلاب اخیرا در توصیه به مسؤولان کشوری تأکید داشتند که مدیران و مسؤولان باید 24 ساعت و شبانه روز برای مردم کار کنند.

استاندار مازندران با اشاره به نقش ویژه رسانه ها در پوشش اخبار و لزوم پیوست رسانه ای در برنامه های دستگاه ها و نهادهای اجرایی، تصریح کرد: اگر امروزه کشورهایی همانند چین رشد کردند برای این است که مردم آنها همانند ساعت کار می کنند و جدی کار و تلاش دارند.

وی با اعلام اینکه در مدیریت مدرن ارزیابی کارمندان ثانیه به ثانیه محاسبه می شود، خاطرنشان کرد: امروزه به شدت نیاز به تلاش و جهاد داریم و شرایط کشور بنا به فرموده رهبر انقلاب برای کار شبانه روزی است البته باید بدانیم مردم کشورمان وفادار و همیشه در صحنه هستند و 44 سال پای اسلام اسلامی ایستادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات 1400 روستا با تشکیل بزرگترین سامانه اطلاعاتی روستاهای مازندران

بررسی مشکلات 1400 روستا با تشکیل بزرگترین سامانه اطلاعاتی روستاهای مازندران