مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 06:152024-01-15فرهنگي

یک تابلوفرش ویژه، جایزه برگزیدگان جشنواره عمار


دبیر اکران مردمی فیلم جشنواره عمار کشور گفت: تابلو فرش وصیت نامه شهید عزت الله کرمعلی که توسط مادر شهید بافته شده به عنوان جایزه ویژه برگزیدگان جشنواره عمار در نظر گرفته شد.

- اکرم حیدری در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: در ویژه برنامه آرمان روح الله همزمان با آغاز چهاردهمین جشنواره فیلم عمار در سینما فلسطین تهران، تابلو فرش وصیت نامه شهید عزت الله کرمعلی که سال گذشته توسط مادر شهید بافته شده بود به عنوان جایزه ویژه هنرمندان جشنواره در نظر گرفته شد.

وی گفت: این ویژه برنامه با گرامیداشت یاد شهدای اغتشاشات با حضور پدر شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان و خانواده شهید دفاع مقدس عزت الله کرمعلی از نهاوند برگزار شد که نفرات برگزیده رشته های هنری جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.

دبیر اکران مردمی فیلم جشنواره عمار کشور  با اشاره به ویژگی خاص تابلوفرش وصیت نامه گفت: مادر شهید که در بافت فرش مهارت داشت برای انجام کاری ماندگار و با هدف به جا ماندن وصیت فرزندش تصمیم به بافت آن روی فرش می کند .

وی افزود: با توجه به اینکه مادر شهید سواد نداشت به منظور بافت وصیت نامه بر روی فرش در کلاس سوادآموزی شرکت می کند و وصیت نامه فرزندش را بر روی یک قاب فرش می بافد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تابلوفرش ویژه، جایزه برگزیدگان جشنواره عمار

یک تابلوفرش ویژه، جایزه برگزیدگان جشنواره عمار