مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 09:152023-12-28سياسي

امام جمعه بهمیی: مسوولان به تنها درخواست مادر شهید توجه کنند


امام جمعه شهرستان بهمیی به همراه تعدادی از روحانیون، جوانان و اصحاب رسانه با مادران و خانواده 3 شهید دیدار کرد در این دیدار مادر شهیدی درخواستی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس بهمیی؛ امام جمعه شهرستان بهمیی به همراه تعدادی از روحانیون، جوانان و اصحاب رسانه با  مادران و خانواده 3 شهید والامقام رام نژاد، رحمت داوری و احمدی نژاد به مناسبت روز همسر و مادر دیدار با گفت وگو کرد.

امام جمعه شهرستان بهمیی گفت: در سالروز وفات حضرت ام البنین روز تکریم مادران و همسران شهدا هستیم حضرت ام البنین خود فاطمه ای از شاگردان مکتب حضرت صدیقه شهیده بود و بعد از عاشورا پاسدار فرهنگ و آرمان عاشورا بود برای ادامه دادن راه شهیدان عاشورا از گریه سیاسی استفاده کرد و در این زمان از این سلاح رونمایی کرد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: بنیانگذار گریه سیاسی حضرت زهرا سلام الله علیها هستند و حضرت ام البنین این روش را استمرار دادند و حتی قسی القلبی چون مروان بن حکم را وادار به گریه کرد خاکریز شهدا در مقابل دشمنان دین خاکریز اول بود خانواده شهدا خاکریز دوم هستند نقش اساسی را در پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس از مادران و همسران شهدا دیدیم حقیقتاً مادران شهدا ام البنین های عصر حاضر هستند و در رساندن ما به حیات طیبه مثل شهیدان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بهمیی: مسوولان به تنها درخواست مادر شهید توجه کنند

امام جمعه بهمیی: مسوولان به تنها درخواست مادر شهید توجه کنند