مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:502023-12-24اجتماعي

تمام متهمان ترافیک تبریز، وقت مردم بازیچه پاسکاری مسئولان


شهردار تبریز راه حل اساسی ترافیک تبریز را منوط به رفع ترافیک ایجاد شده توسط مجتمع های پزشکی، راه بندان ایجاد شده توسط مدارس غیرانتفاعی، تمرکز زدایی برخی ادارات خواند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار امروز در یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورا در تشریح وضیعت ترافیکی شهر اظهار کرد: موضوع ترافیک در کلانشهرها در دهه اخیر به دلایل مختلف جزو دغدغه های مدیریت شهری بدل شده و عوامل مختلفی باعث این ترافیک شده است.

وی با بیان اینکه در سال 96 در کلانشهر تبریز 450 هزار خودرو تردد داشت ولی در حال حاضر این رقم به 850 هزار خودرو افزایش یافته، ادامه داد: معابر شهر تبریز ظرفیت این حجم از خودرو را ندارد این در حالی است که برخی از موارد مشکلات ناشی از قوانین بالادستی بوده و از اراده شهرداری خارج است.

پزشکان عامل مهمی از ترافیک تبریز شهردار تبریز قانون تبدیل واحدهای مسکونی به مطب و دفتر پزشکی را یکی از عوامل ترافیک تبریز خواند و گفت: روزهای جمعه و پنج شنبه که مطب های پزشکی و درمانی تعطیل هستند، شاهد ترافیک در این معابر نیستیم.

همچنین قانون ایجاد مدارس در هر نوع کاربری از دیگر عوامل افزایش ترافیک شهری است.

  افزایش تعداد سفر در شهر توسط مدارس یعقوب هوشیار با اشاره به اینکه در سالیان قبل هر دانش آموز در نزدیکترین مدرسه محل سکونت خود ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام متهمان ترافیک تبریز، وقت مردم بازیچه پاسکاری مسئولان

تمام متهمان ترافیک تبریز، وقت مردم بازیچه پاسکاری مسئولان