مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 00:002024-01-18سياسي

شمارش معکوس برای افتتاح جاده وفاق


فاز اول پروژه جاده وفاق با اعتبار 250 میلیارد تومان در دهه فجر یا اوایل اسفندماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، یونس باربرز فرماندار شهرستان دیر پنجشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان دیر در سالن جلسات فرمانداری، اظهار داشت: ستاد انتخاباتی دشمن از ماه ها پیش افتتاح شده و  اصلی ترین هدف آنها کاهش مشارکت مردم ایران در انتخابات است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد شور انتخاباتی در سطح شهرستان دیر، افزود: از فرصت هایی مانند دهه فجر و جشن های شعبانیه برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده کنیم.

باربرز با بیان اینکه بسیاری از نارضایتی ها در شهرستان توسط بدنه کارمندی برای مردم ایجاد می شود،گفت: تولید نارضایتی در جامعه از ناحیه مجموعه مدیران تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه ادارات تا حد امکان مشکلات اصناف را حل کنند، خاطرنشان کرد: اصناف، مشاهیر، مفاخر، نخبگان بومی و مدافعان سلامت یک ظرفیت ویژه هستند و باید از پتانسیل آنها در راستای دعوت مردم به مشارکت در انتخابات استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی قدرت یک مدیر است و باید این ظرفیت فعال شود، یادآور شد: طبق ارزیابی ها از نظر عملکرد روابط عمومی های شهرستان دیر در جایگاه دهم استان قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای افتتاح جاده وفاق

شمارش معکوس برای افتتاح جاده وفاق