مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:102023-12-26اجتماعي

آبشوران از معضلات زیست محیطی اصلی کرمانشاه است


مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه رودخانه آبشوران را یکی از معضلات اصلی زیست محیطی شهر کرمانشاه برشمرد و گفت: ساماندهی این رودخانه باید در اولویت قرار گیرد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه رودخانه آبشوران را یکی از معضلات اصلی زیست محیطی شهر کرمانشاه برشمرد و گفت: ساماندهی این رودخانه باید در اولویت قرار گیرد.

احد جلیلیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه چندین سال است وضعیت نامناسب رودخانه آبشوران به یکی از معضلات اصلی زیست محیطی شهر کرمانشاه تبدیل شده، اظهار کرد: چالش مهم پیش روی این رودخانه ورود فاضلاب به آن هم از بالا دست و هم از منازل اطراف رودخانه است که این فاضلاب در نهایت از طریق آبشوران وارد رودخانه قره سو می شود و این رودخانه را نیز آلوده می کند.

وی با بیان اینکه ساماندهی وضعیت این رودخانه تنها یک راهکار اصلی دارد و آن تکمیل سیستم تصفیه فاضلاب شهر کرمانشاه است، یادآور شد: در حال حاضر تنها 30 درصد فاضلاب بخش خانگی شهر کرمانشاه تصفیه شده و مابقی آن به نوعی وارد آبشوران و قره سو می شود.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه معتقد است، با توجه به زمان بر بودن تکمیل سیستم تصفیه فاضلاب شهر کرمانشاه و اعتبارات زیادی که نیاز دارد، باید راهکارهای موقتی نیز برای تعیین تکلیف رودخانه آبشوران دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبشوران از معضلات زیست محیطی اصلی کرمانشاه است

آبشوران از معضلات زیست محیطی اصلی کرمانشاه است