مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:252023-12-27سياسي

واکنش سلاجقه به محوشدن ابرهای باران در ایران


رییس سازمان محیط زیست در واکنش به برخی گمانه زنی ها درباره محوشدن ابرهای بارانی در آستانه ورود به ایران گفت: در کشورهای همسایه ما هم میانگین بارش نسبت به میانگین درازمدت کاهش پیدا کرده است و این گونه مسائل نیازمند کار علمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: ما مرجع ملی تغییر اقلیم و پژوهشکده محیط زیست کشور را مکلف کردیم ظرف دو هفته نسبت به عواقب تغییر اقلیم پاسخ دهند.

 وی افزود: در کشورهای همسایه ما هم میانگین بارش نسبت به میانگین درازمدت کاهش پیدا کرده است و این که جبهه هوایی وارد دریاچه ارومیه بشود و ناگهان محو بشود نیازمند کار علمی است.

رییس سازمان محیط زیست گفت: آنچه درباره دریاچه ارومیه مطرح شده این است که باید بررسی کرد؛ آیا میزان درجه حرارت یا تولید گاز متان در آن منطقه در این امر مؤثر است یا خیر؟  سلاجقه درباره عملکرد دستگاه ها در زمینه مقابله با آلودگی هوا، بیان کرد: در سال 1401 اعتباراتی برای اجرای قانون هوای پاک توسط دستگاه های مختلف مصوب شده بود اما در قانون بودجه دیده نشد؛ امسال با این تاکید که چون زمان بودجه ریزی است، این مسئله در دستورکار همه دستگاه ها قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سلاجقه به محوشدن ابرهای باران در ایران

واکنش سلاجقه به محوشدن ابرهای باران در ایران