مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 10:202024-01-04سياسي

انتقام از حاج قاسم؟ /سبک غرب ـ ربط شرق/چرا خودکشی؟


عزای عمومی در پی بزرگ ترین حادثه تروریستی ایران، مقابله با فرار های مالیاتی در بودجه 1403، مخاطرات بازی انتخاباتی آمریکا برای جهان، گام دوم در پرونده مهرجویی، - در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در روزنامه های امروز را مرور می کنیم:    انتقام از حاج قاسم؟  حسن اصفهانی طی یادداشتی در شماره امروز خراسان با تیتر انتقام از حاج قاسم نوشت: چهار سال از شهادت ابرمرد عرصه جهاد و شهادت حاج قاسم سلیمانی گذشت.

شهادتی که باور آن سخت و مواجهه با آن بسیار تلخ بود.

چهار سال گذشت و با همه سختی هایی که مردم در زندگی خود دیدند، باز هم عشق به حاج قاسم در دل ها فروکش نکرده است و حاج قاسم هنوز در قلب ملت جای دارد.

همین واقعیت است که دشمن را بی تاب کرده و آن ها را به جایی رسانده است که در زمان و مکانی منسوب به سردار دل ها، در سالگرد شهادت آن بزرگمرد و در گلزار شهدای کرمان که، چون حلقه ای نگین پیکر حاج قاسم را در بر گرفته است، دست به جنایت زده و تروری کم سابقه و دهشتناک را رقم بزند.

تروری که خون پاک بیش از 103 مرد و زن و کودک را سرازیر کرد و جنایتی را آفرید که در تاریخ این سرزمین کم سابقه است و از نظر تعداد شهدا در حملات تروریستی رقم عجیبی را ثبت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام از حاج قاسم؟ /سبک غرب ـ ربط شرق/چرا خودکشی؟

انتقام از حاج قاسم؟ /سبک غرب ـ ربط شرق/چرا خودکشی؟