مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 19:102024-01-13سياسي

اولویت کاری همه ما، باید منافع استان و مردم باشد


اولویت کاری همه ما، باید منافع استان و مردم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در جلسه دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند با استاندار  اظهارداشت: شورای اسلامی بر روی پیشرفت شهر بیرجند، تمرکز کند.

وی خاطرنشان کرد: از آن جایی که پیشرفت و تعالی شهر، نیازمند اجرای برنامه های کلان است، لذا انتظار داریم شهرداری و شورای شهر برای مدیریت بیرجند به دنبال تحقق طرح های اقتصادی بزرگ باشند.

وی با تأکید بر اینکه مهمترین تکلیف اعضای شورای شهر، مدیریت شهر به نحو مطلوب است، تصریح کرد:  اصل بر این است که نخبگان شهر به عنوان نمایندگان مردم در شورا دور هم جمع شوند و برای ارتقاء شهر تصمیم گیری کنند.

به گفته وی متأسفانه طی دو سال گذشته، طرح های اقتصادی کلانی که بتواند به ایجاد درآمد پایدار و افزایش منابع اعتباری شهرداری بیرجند کمک کند، نداشته ایم.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: قانون اجازه سرمایه گذاری های کلان را به شهرداری ها داده و باید از این فرصت حداکثر استفاده را ببریم.

عباس زاده تأکید کرد: شورای شهر باید شرایطی را برای بازدید از طرح های کلان و اقدامات شهرداری های بزرگ مهیا کند و از تجربه های موفق دیگر مناطق برای توسعه مرکز خراسان جنوبی استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت کاری همه ما، باید منافع استان و مردم باشد

اولویت کاری همه ما، باید منافع استان و مردم باشد