مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:152024-01-10دانش

نحوه پرداخت شهریه دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه علم و صنعت


ثبت نام دانشجویان در ترم جدید دانشگاه ها به زودی آغاز می شود و دانشجویان باید نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، دانشگاه علم و صنعت ایران نیز نحوه پرداخت شهریه دانشجویان شهریه پرداز خود را شرح داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مبالغ مصوب شهریه دانشجویان نوورود دانشگاه علم و صنعت در سایت bcu.

iust.

ac.

ir اطلاع رسانی شده است و مبالغ مصوب سایر دانشجویان شهریه پرداز بر مبنای اطلاعات ثبت شده در نیمسال های گذشته از طریق سامانه گلستان قابل مشاهده است.

  دانشجویان شهریه پرداز در روزهای قبل از ایام انتخاب واحد با واریز مبالغ شهریه ها باید حساب کاربری خود را شارژ کنند تا در زمان مقرر بدون نگرانی به انتخاب واحد بپردازند.

هرگونه پرداخت مازاد احتمالی دانشجو به صورت بستانکاری در حساب کاربری وی ذخیره می شود و دانشجو می تواند در نیمسال های بعدی از اعتبار مالی حساب کاربری خود استفاده کند.

در فرآیند انتخاب واحد، نیازی به پرداخت شهریه ها به صورت درس به درس نیست.

برای حفظ زمان در فرآیند انتخاب واحدهای درسی، دانشجو می تواند پس از گزینش تمامی دروس مورد نظر خود، مبلغ را به صورت یکجا پرداخت کند.

برای پرداخت مبالغ شهریه، دانشجویان باید پس از ورود به حساب کاربری خود در سامانه گلستان از طریق مسیر زیر اقدام به واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه پرداخت شهریه دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه علم و صنعت

نحوه پرداخت شهریه دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه علم و صنعت