مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:402024-01-07سياسي

جشن تکلیف 2 هزار دانش آموز دختر در آمل برگزار شد


جشن تکلیف «دختران حاج قاسم» با حضور 2000 دانش آموز دختر پایه سوم شهرستان آمل همزمان با هفته مقاومت در مصلای بزرگ قدس این شهر برگزار شد.

- ایسنا/مازندران جشن تکلیف دختران حاج قاسم با حضور 2000 دانش آموز دختر پایه سوم شهرستان آمل همزمان با هفته مقاومت در مصلای بزرگ قدس این شهر برگزار شد.

در این آیین معنوی که امام جمعه، مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان آمل، جمعی از والدین و فرهنگیان حضور داشتند، دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی ورود به سن تکلیف خود را جشن گرفتند.

اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، قرائت پیمان نامه، آشنایی دانش آموزان مکلف به احکام و دستورات دینی، برپایی نماز جماعت و نماز شکر به امامت حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان امام جمعه آمل از جمله برنامه های برگزار شده در این مراسم بود.

جشن تکلیف حرکت در مسیر تعالی مدیرآموزش و پرورش شهرستان آمل در این مراسم گفت: جشن تکلیف، تولدی نو و سرآغازی برای حرکت در مسیرتعالی و معنویت بوده که دانش آموزان با ورود به این سن، بهار زندگی را با فریضه نماز، دعا و قرائت قرآن پیوند می دهند.

حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده، با اشاره به اینکه با ورود دانش آموزان به سن تکلیف، احکام روح بخش دین مبین اسلام برای این قشر نقش مهمی ایفا می کند، افزود: دانش آموزان دختر باید با الگو قراردادن فاطمه الزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن تکلیف 2 هزار دانش آموز دختر در آمل برگزار شد

جشن تکلیف 2 هزار دانش آموز دختر در آمل برگزار شد