مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 08:452024-01-03دانش

100 دانشجو مشاور رییس دانشگاه شهید بهشتی شدند


رییس دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه 100 نفر از دانشجویان این دانشگاه مشاور من هستند، گفت: این دانشجویان از مقطع کارشناسی تا دکتری برای فعالیت های مختلف به رییس دانشگاه کمک می کنند و مسائل را انتقال می دهند.

- رییس دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه 100 نفر از دانشجویان این دانشگاه مشاور من هستند، گفت: این دانشجویان از مقطع کارشناسی تا دکتری برای فعالیت های مختلف به رییس دانشگاه کمک می کنند و مسائل را انتقال می دهند.

محمودرضا آقای میری در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه مهر ماه امسال حدودا 3 هزار دانشجوی ورودی جدید وارد دانشگاه شهید بهشتی شد، گفت: ما امسال برای شروع سال تحصیلی دو مسئله اعم از آماده سازی فضاهای آموزشی و آماده سازی مراکز خوابگاهی و اقامتگاهی را داشتیم که البته این دو موضوع به موقع آماده و توانستیم به نیازهای دانشجویان پاسخ دهیم.

وی در ادامه با اشاره به کمبود 900 تخت خوابگاهی در دانشگاه شهید بهشتی، تصریح کرد: این تعداد کمبود تخت برای دانشجویان روزانه است.

در واقع ما بیش از 6 هزار تخت خوابگاهی در این دانشگاه داریم که 900 تخت برای دانشجویان دختر کم است.

رییس دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه ساختمان های سطح شهر دانشگاه به عنوان خوابگاه استفاده می شود، گفت: به دلیل اینکه نتوانستیم جایگزینی برای خوابگاه داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 دانشجو مشاور رییس دانشگاه شهید بهشتی شدند

100 دانشجو مشاور رییس دانشگاه شهید بهشتی شدند