مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:402023-12-23سياسي

ایجاد 7 هزار فرصت شغلی برای دهک های پایین درآمدی در فارس


طبق اعلام معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، از ابتدای سال جاری تاکنون 7 هزار و 159 نفر از مددجویان و دهک های پایین درآمدی استان فارس شاغل شدند.

- ایسنا/فارس طبق اعلام معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، از ابتدای سال جاری تاکنون 7 هزار و 159 نفر از مددجویان و دهک های پایین درآمدی استان فارس شاغل شدند.

سیداسماعیل جوادی امروز، 2 دی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 7 هزار و 159 فرصت شغلی برای واجدین شرایط 5 دهک پایین درآمدی و مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون تعداد 46 هزار و 361 نفر درخواست شغلی خود را در سامانه حیات (سامانه ثبت درخواست تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد) ثبت کردند که از این تعداد 20 هزار و 97 درخواست تایید و جهت دریافت تسهیلات اشتغال به بانک های عامل معرفی شدند.

جوادی ادامه داد: از تعداد درخواست های تایید شده، تاکنون 6 هزار و 71 طرح تسهیلات اشتغال خود را به مبلغ 785 میلیارد تومان دریافت کردند.

همچنین تعداد 2500 نفر نیز در استان تقاضای احداث نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس داشتند که در نوبت دریافت تسهیلات هستند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس با اشاره به اهمیت مهارت آموزی در ایجاد حرفه و شغل، افزود: از ابتدای سال تاکنون تعداد 2 هزار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 7 هزار فرصت شغلی برای دهک های پایین درآمدی در فارس

ایجاد 7 هزار فرصت شغلی برای دهک های پایین درآمدی در فارس