مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 08:312023-12-26سياسي

واکنش استاندار آذربایجان٬شرقی به تعطیل شدن ایستگاه خاوران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگاران درباره وضعیت فعالیت ایستگاه راه آهن خاوران تبریز توضیح داد.

  وی با اشاره به اینکه این ایستگاه در سفر دوم رییس جمهور به آذربایجان شرقی در نیمه دوم خرداد ماه جاری به طور کامل افتتاح شده است، گفت: اگر هم از نظر فنی نواقص یا اختلاف نظری بین پیمانکاران و عوامل اجرایی این طرح وجود دارد، باید برطرف شود.

  نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی با اشاره به جابه جایی117 هزار نفر از ایستگاه راه آهن خاوران در 6 ماه گذشته تاکید کرد: فعالیت های جاری ایستگاه خاوران ادامه دارد و توقف فعالیت آن خط قرمز ماست.

مسافرت روزانه 360 نفر با قطار از ایستگاه خاوران محمدرضا قربانی مدیرکل راه آهن آذربایجان پیش از این یکم دی 1402 در پی انتشار شایعه ای مبنی بر تعطیل شدن ایستگاه خاوران در فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: ایستگاه راه آهن خاوران تبریز با وجود نواقصی که دارد روزانه اقدام به انجام خدمات مسافربری ریلی می کند.

وی افزود: روزانه یک قطار در مسیر تبریز - تهران با ظرفیت 360 نفر اقدام به مسافر گیری و تردد می کند.

قربانی با اشاره به انتشار شایعه حذف قطارهای مسیر خاوران ( تبریز) گفت: قطارهای مسیر ریلی خاوران (تبریز) از 18 خرداد ماه سال جاری که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش استاندار آذربایجان٬شرقی به تعطیل شدن ایستگاه خاوران

واکنش استاندار آذربایجان٬شرقی به تعطیل شدن ایستگاه خاوران