مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 11:552024-01-12سياسي

فرمانده سپاه انصارالحسین : در هشت سال دفاع مقدس 350 خبرنگار به شهادت رسیدند


فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه خبرنگاران ماهیت استکبار را نشان می دهند، خاطرنشان کرد: جالب این است، آنها که شعار زن، - فرمانده سپاه انصارالحسین : در هشت سال دفاع مقدس 350 خبرنگار به شهادت رسیدند فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه خبرنگاران ماهیت استکبار را نشان می دهند، خاطرنشان کرد: جالب این است، آنها که شعار زن، زندگی، آزادی سر می دادند، افرادی که با مردم فلسطین همدردی می کنند را زیر سوال می برند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در هشت سال دفاع مقدس 350 خبرنگار به شهادت رسیدند، اما درجنگ غزه و تنها در طی سه ماه 116 خبرنگار شهید شدند.

  گزارش خبرآنلاین، سردار مظاهر مجیدی در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر در مجموعه فرهنگی بوعلی سینا با بیان اینکه امروز در سالگرد عملیات کربلای 5 قرار داریم، گفت: استان همدان در کربلای 4 و 5، یک هزار و 100 شهید تقدیم دفاع از ایران کرده است.

  وی با گرامیداشت یاد شهدای این عملیات افزود: حاج ستار ابراهیمی در عملیات کربلای 5 حماسه ای عظیم خلق کرد و تا پای جان برای دین و وطن جنگید.

  فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقایع غزه، یادآور شد: امروز خبرنگاران، مظلومیت مردم غزه را منعکس می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه انصارالحسین : در هشت سال دفاع مقدس 350 خبرنگار به شهادت رسیدند

فرمانده سپاه انصارالحسین : در هشت سال دفاع مقدس 350 خبرنگار به شهادت رسیدند