مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:502024-01-08اقتصادي

خیز فولاد هرمزگان برای تولید ورق‏ های خاص


به زودی کلنگ زنی آغاز اجرای پروژه بزرگ نورد گرم فولاد هرمزگان انجام می شود و این شرکت با تولید ورق های خاص، - ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: به زودی کلنگ زنی آغاز اجرای پروژه بزرگ نورد گرم فولاد هرمزگان انجام می شود و این شرکت با تولید ورق های خاص، کشور را از تولید برخی ورق های فولادی بی نیاز خواهد کرد.

عطاالله معروفخانی امروز (هجدهم دی ماه)، در مراسم جشن دوازدهمین سالگرد افتتاحیه شرکت فولاد هرمزگان با حضور محمد رضا بناییان و محسن تابش اعضای هیئت مدیره با اشاره به رکوردشکنی ها و دستاوردهای متعدد شرکت در سال جاری ، اظهار کرد: خوشبختانه امسال توانستیم به رغم همه مشکلات و محدودیت ها، به موفقیت های متعددی ازجمله، ثبت سه رکورد ماهانه و چند رکورد تولید روزانه تختال، رشد فروش و درآمد و افزایش قابل توجه سودآوری دست یابیم.

وی افزود: فولاد هرمزگان باکیفیت ترین تختال فولادی کشور را با درایت، دانش و تجربه کارشناسان و مدیران خود تولید می کند و این مهم باعث افزایش رغبت مشتریان داخلی و خارجی به خرید تختال از ما می شود.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مهم ترین برنامه شرکت در این سال ها یعنی اجرای طرح های توسعه ای پرداخت و خاطرنشان کرد: بقای هر بنگاه تولیدی و اقتصادی در بازار، در اجرای طرح های توسعه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز فولاد هرمزگان برای تولید ورق‏ های خاص

خیز فولاد هرمزگان برای تولید ورق‏ های خاص