مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:352024-01-07سياسي

مشکلی برای مرکز داده های شهرداری اهواز پیش نیامده است/ پیگیری پرداخت حقوق کارکنان


رییس شورای شهر اهواز در خصوص مطرح شدن هک مرکز داده های شهرداری اهواز افزود: گفته شد که نرم افزاری نصب شده و مشکلاتی برای مرکز داده های شهرداری اهواز ایجاد شده است اما از حراست گفتند که از این نظر مشکلی ایجاد نشده است و از ایجاد مشکل جلوگیری کرده اند.

- ایسنا/خوزستان رییس شورای شهر اهواز در خصوص مطرح شدن هک مرکز داده های شهرداری اهواز افزود: گفته شد که نرم افزاری نصب شده و مشکلاتی برای مرکز داده های شهرداری اهواز ایجاد شده است اما از حراست گفتند که از این نظر مشکلی ایجاد نشده است و از ایجاد مشکل جلوگیری کرده اند.

سید محمدعلی پورموسوی پس از اعلام لغو یکصد و چهل و سومین جلسه علنی شورای شهر اهواز که قرار بود با محوریت برکناری شهردار ساعت 9 امروز (17 دی ماه) برگزار شود، در خصوص تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اظهار کرد: بحث حقوق به دلیل فقدان منابع مالی یا کمبود منابع است.

سال گذشته قانون درآمد پایدار تصویب شد و مقرر بود شهرداری ها منابعی برای خود ایجاد کنند تا برای موضوعات اولیه و اصلی دچار تنش نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در حوزه حقوق اداری و مالی، حقوق پرسنل جزو دیون ممتازه شمرده می شود و در همه سازمان ها ابتدا حقوق پرداخت می شود و اگر چیزی ماند به سایر موضوعات پرداخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای مرکز داده های شهرداری اهواز پیش نیامده است/ پیگیری پرداخت حقوق کارکنان

مشکلی برای مرکز داده های شهرداری اهواز پیش نیامده است/ پیگیری پرداخت حقوق کارکنان