مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 20:152024-01-17حوادث

دستگیری عامل توزیع خارج از شبکه لاستیک خودرو در اهواز


جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عامل توزیع خارج از شبکه لاستیک خودروهای سواری به ارزش 43 میلیارد ریال در اهواز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عامل توزیع خارج از شبکه لاستیک خودروهای سواری به ارزش 43 میلیارد ریال در اهواز خبر داد.

سرهنگ حجت اله سفیدپوست اظهار کرد: در راستای برخورد با سودجویان و اخلال گران بازار، کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی با رصد اطلاعاتی از فعالیت فردی در توزیع خارج از شبکه لاستیک های خودروهای سواری در شهرستان اهواز مطلع شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: با تحقیقات چند ماهه کارآگاهان پلیس مشخص شد فردی تحت عنوان شرکت تعاونی یکی از ادارات دولتی، 7 هزار و 360 حلقه انواع لاستیک سهمیه ای خودروهای سواری را در سال های 1400 و 1401 برای توزیع بین کارکنان دریافت کرده است ولی برابر سامانه اداره صمت، تعداد زیادی از آن ها خارج از شبکه عرضه شده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در این ارتباط یک نفر دستگیر شد، گفت: پس از تکمیل تحقیقات، مجموع ارزش پرونده برابر نظر کارشناسان 43 میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ سفیدپوست افزود: متهم دستگیر شده پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل توزیع خارج از شبکه لاستیک خودرو در اهواز

دستگیری عامل توزیع خارج از شبکه لاستیک خودرو در اهواز