مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 08:002023-12-30سياسي

سردار موسوی از پشتیبانان محور مقاومت بود


سردار موسوی از پشتیبانان محور مقاومت بود.

- ایسنا/مرکزی مشاور عالی سردار قاآنی گفت: سردار موسوی از پشتیبانان محور مقاومت بود.

سردار سید احمدعلی قدسی، شامگاه جمعه 8 دی ماه در دومین یادواره شهدای مدافع حرم محلات که در مسجد حسینیه شهید محلاتی برگزار شد، با گرامیداشت سالروز نهم دی و شهادت سردار سیدرضی موسوی، اظهار کرد: این شهید بزرگوار حدود سی سال به شکل گمنام در منطقه سوریه، لبنان و فلسطین به مقاومت خدمت کرد در حالی که نام ایشان برای بسیاری ناشناخته بود.

وی با اشاره به دسیسه غرب برای سوریه و بشار اسد، گفت: گروه های مختلف از افرادی که از سایر کشورها آمده بودند، داعش را تشکیل دادند و 80 درصد خاک سوریه به دست داعش و گروه های مسلح افتاد و فرودگاه دمشق به محاصره درآمده بود، اما با درایت و پشتیبانی شهید سید رضی موسوی که در آن دوره فرمانده فرودگاه شده بود، تمام تجهیزات مورد نیاز جبهه مقاومت به دست آنان رسید.

وی افزود: پس از آن، در ادامه روند مقابله با داعش، ارتش سوریه بازسازی شد و نیروهای فاطمیون، زینبیون، حسینیون، حیدریون و فاتحین از جوانان کشورهای مختلف تشکیل شد.

قدسی در ادامه، با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی در دوران انقلاب و عملیات های مختلف دفاع مقدس، افزود: سردار سلیمانی در جریان پیروزی انقلاب اسلامی بسیار فعال بود و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار موسوی از پشتیبانان محور مقاومت بود

سردار موسوی از پشتیبانان محور مقاومت بود